Dijous 10 de setembre a las 19.30 h: Visita al Museu de la Xocolata amb motiu de la Nit10 de TV3.

Dilluns 14 de setembre a las 10.30 h: Presentació del Voluntariat Lingüístic davant els estudiants d'intercanvi a l'Auditori de Ciutadella.

Dilluns 14 de setembre a les 13 h: Visita guiada al Parc de la Ciutadella per als estudiants que aniran a la sessió de presentació del VL a Ciutadella.

Dimarts 15 de setembre a les 12.30h: Visita guiada al Barri Gòtic de Barcelona.

Divendres 18 de setembre a les 9 h: Es tanca el termini d'inscripció inicial a la borsa d'intercanvi de conversa.

Dimecres 23 de setembreEls estudiants reben un missatge amb el resultat de l'assignació de parelles lingüístiques.

Diumenge 28 de setembre: Visita guiada a Tarragona.

Dissabte 3 d'octubre: Visita a la Ciutadella de Calafell amb motiu del 9è Cap de Setmana Ibèric.

9 i 10 d'octubre: Cap de setmana a València.

Diumenge 11 d'octubre: Visita guiada al Parc de Collserola.

Diumenge 18 d'octubre: Festa Modernista a la Colònia Güell, a Sant Boi de Llobregat.

Divendres 23 d'octubre: Visita guiada al Parlament de Catalunya.

Dissabte 31 d'octubre: Visita guiada a Girona amb motiu de les fires de Sant Narcís.

Diumenge 1 de novembre: Visita guiada al Museu d'Història de Catalunya.

Dissabte 7 de novembre: Visita guiada a peu per la ciutat de Vic.

Dissabte 14 de novembre: Visita guiada per Reus amb motiu de la festa de l'oli Nou.

Dissabte 21 de novembre: Visita guiada a unes caves tradicionals a Sant Sadurní d'Anoia.

Divendres 27, dissabte 28 i diumenge 29 de novembre: Trobada interuniversitària de cap de setmana a Cabrera de Mar per a estudiants catalanoparlants.