12-22 de setembre: Curs Intensiu d’Introducció a la Llengua, la Cultura i la Societat Catalanes.

Dilluns 19 de setembre: Presentació del Voluntariat Lingüístic davant els estudiants d’intercanvi.

Divendres 30 de setembre: Sortida de tapes per Ciutat Vella

Dijous 6 d’octubre: Primer punt de trobada del VL a l’Arena Bar

Dissabte 8 d’octubre: Visita guiada al Museu i les instal·lacions esportives del Futbol Club Barcelona.

Dijous 13 d’octubre: Publicació de les parelles lingüístiques del Voluntariat Lingüístic al Campus Global.

Divendres 14 d’octubre: Visita guiada al Parlament de Catalunya.

Trobada de parelles lingüístiques del Voluntariat Lingüístic a l’Arena Bar.

Dissabte 15 d’octubre: Ruta festiva nocturna pel barri del Raval de Barcelona.

Dijous 20 d’octubre: Festa de benvinguda interuniversitària “Festa means Party!”, a Palau Reial (parada de metro de la línia verda).

Divendres 21 d’octubre: Ruta festiva nocturna pel barri de Sant Gervasi de Barcelona.

Dijous 27 d’octubre: Segon punt de trobada del Voluntariat Lingüístic a les 22.00 h a l’Arena Bar.

Dissabte 29 d’octubre: Visita guiada per la ciutat de Girona amb motiu de les Fires de Sant Narcís.

Dissabte 5 de novembre: Visita guiada per la ciutat de Ripoll i sortida en bici fins a Sant Joan de les Abadesses seguint la "ruta del ferro".

Divendres 11 de novembre: Visita guiada pel barri del Raval de Barcelona.

Dissabte 19 de novembre: Visita guiada per la Ruta del Modernisme de la ciutat de Reus.

Dissabte 26 de novembre: Visita guiada “Racons amb història de Barcelona”.

Dissabte 17 de desembre: Sopar de Nadal dels Motivats.