Vés enrere Resolució del Pla d’ajuts PlaCLIK 2016-2017

Resolució del Pla d’ajuts PlaCLIK 2016-2017

26.07.2016

Després de conèixer la resolució del CLIK pel que fa al programa d'ajuts PlaCLIK 2016-2017, us informem que l’Escola d’Enginyeries i TIC de la UPF participarà en 6 projectes dels quals 5 són d’Innovació en el Model Educatiu i 1 de Reorganització de la Docència.

Les temàtiques que tracten aquests projectes són: l’impacte transformador de la Universitat en l’estudiantat a partir de les dades d’aprenentatge, la redefinició de la presencialitat a les assignatures de matemàtiques emprant eines com Wiris i Piazza, la promoció i facilitació d’interaccions més enllà de les assignatures i aules per l’augment de l’èxit discent, la proposta d’un sistema d’observació i avaluació de la docència per a la millora de la qualitat de la formació, un projecte de mentoria per a dones enginyeres i per últim el tractament de la perspectiva de gènera en la docència i la formació.

Per a veure el detall dels projectes fes clic aquí.

Podeu accedir al document oficial de resolució mitjançant la Intranet-Docència-CLIK.