Vés enrere USQUID-ESUP estarà present al Congrés Internacional en Educació Superior ICED 2010

La USQUID-ESUP estarà present al congrés ICED 2010 (amb seu a Barcelona) amb una aportació en format de comunicació que porta per títol "The role of the Teaching Quality and Innovation Support Unit in the ICT Engineering Studies at Universitat Pompeu Fabra" així com organitzant un Workshop (de 3 hores) sota el títol "Aligning Competences, Methodologies and Assessment".
29.05.2010

Podeu consultar el programa de tots els actes a la Web oficial del Congres.

La comunicació que presentarà la USQUID aporta la visió d'aquesta unitat dins els estudis d'Enginyeria que s'ofereixen a la ESUP-UPF i el tema del workshop se centra en explicar l'experiència d'Alineament treballada al projecte AlineaME que coordina la USQUID de la ESUP.