Vés enrere Ja està disponible la versió en línia de la Guia Docent per al Seguiment i Avaluació dels Treballs Fi de Grau a l’Escola Superior Politècnica!

Ja es pot accedir a la versió en línia de la Guia Docent pel seguiment i l'avaluació dels Treballs Fi de Grau a l'ESUP-UPF.

14.01.2013

La trobareu a l'e-Repositòri de l'UPF (clicant aquí) o a l'apartat TFG i PFC de la Guia Temàtica de Tecnología, aquí.

Recordeu que la web que conté els recursos de la Guía és www.usquidesup.upf.edu/tfg.

Siusplau, citeu la Guia com, Hernández-Leo, D., Moreno, V., Camps, I., (2012) Guia Docent pel seguiment i avaluació dels Treballs Fi de Grau. Unitat de Suport a la Qualitat i a la Innovació Docent, Escola Superior Politècnica, Universitat Pompeu Fabra, Barcelona.