Vés enrere Ja estan obertes les Aules Globals d’Anglès per l’estudiantat de l’ESUP!

Ja estan obertes les Aules Globals d’Anglès per l’estudiantat de l’ESUP!

En el marc d'un projecte de Innovació Docent es van crear el curs acadèmic 2011-2012 tres aules globals amb materials diversos per a motivar i potenciar el domini de la competència en llengua anglesa entre els nostres estudiants.
29.01.2013

Aquests tres nivells van des del "Preliminary English Test (PET)" fins al "First Certificate in English" i són d'accés lliure i voluntari per a tots els estudiants de l'Escola

Si ets professor de l'ESUP i t'agradaria tenir accés per conèixer el material que hi ha i/o per fer-ne ús només cal que ens feu arribar un correu a [email protected].