Vés enrere Presentació de la proposta del nou marc d’avaluació de l'ESUP-UPF a les Jornades RED-U

L'ESUP va participar a les Jornades de la Xarxa Estatal de Docència Universitària (RED-U) celebrades a Madrid els dies 31 de Gener i 1 de Febrer del 2013.

12.02.2013

La seva contribució, inclosa en el bloc temàtic "Avaluar i autoevaluar-se en competències, eines i experiències", està centrada l'adaptació de les assginatures de l'ESUP al nou marc d'avaluació de competencies de la UPF. La referència complerta del treball és:

Hernández-Leo, D., Peig i Olivé, E., Moreno Oliver, V. (2013) Marco de evaluación por competencias para asignaturas de grado. Red Estatal de Docencia Universitaria, del 31 de enero al 1 de febrero, Madrid.

Accedeix al text complet disponible a l'e-Repositori de l'UPF fent clic aquí.