Vés enrere Assistència de la USQUID-ESUP al X Congrés Interuniversitari d’Organització de les Institucions Educatives

20.06.2009

Després de l’assistència al X Congrés Interuniversitari d’Organització de les Institucions Educatives en el qual la USQUID-ESUP va presentar el treball titulat: "El Curs d’Introducció a la Universitat com a Estratègia Organitzativa per a apropar els estudiants de nova incorporació a l’Escola Superior Politècnica", volem compartir amb vosaltres la bona acollida d’aquest, així com facilitar-vos algunes informacions que considerem que poden ser del vostre interès.
Al CIOIE es van presentar comunicacions i pòsters realment interessants, nosaltres volem facilitar-vos les conclusions a les quals es va arribar després d’aquests dies de reflexió, debat i anàlisi.

Comunicacions i pòsters: http://www.cioie.com/conclusiones.php