Vés enrere Taula rodona sobre promoció de les llengües de signes

Taula rodona sobre promoció de les llengües de signes

Taula rodona 'Sign language advoca​c​y: experience​s​ and strategies'

21.05.2018

La Facultat de Traducció i Interpretació i el Centre d’Estudis LSC-UPF Actua de la llengua de signes catalana us convidem a assistir a la taula rodona següent:​

Taula rodona Sign language advoca​c​y: experience​s​ and strategies

Modera: Donna Jo Napoli (Swarthmore College)

Data: divendres 29 de juny del 2018
Hora: de 16.00 a 18.00 h
Lloc: sala d'activitats 55.003 - planta baixa edifici 55. Tànger (c/Tànger, 122-140 08018 Barcelona) - Campus del Poblenou - Universitat Pompeu Fabra. L'accés dels assistents és pel carrer Tànger.

L'activitat serà en anglès i llengua de signes catalana (LSC). Hi haurà interpretació simultània anglès-LSC.​ Trobareu la informació en LSC en aquest enllaç. ​

Activitat organitzada per la Facultat de Traducció i Interpretació i el Centre d’Estudis LSC-UPF Actua de la llengua de signes catalana.

Aquesta activitat ha estat possible gràcies al projecte SIGN-HUB, que ha rebut finançament del programa de recerca i innovació de la Unió Europea Horizon 2020, sota l'acord de subvenció núm. 693349.

Us hi esperem!