Vés enrere Pares aprenents d'una llengua de signes com a L2

Pares aprenents d'una llengua de signes com a L2

Conferència de Diane Lillo-Martin a la UPF sobre actituds i experiències de pares i mares d'infants sords que aprenen una llengua de signes com a segona llengua
16.04.2018

Vídeo en LSC

La Facultat de Traducció i Interpretació i el Centre d’Estudis LSC-UPF Actua de la llengua de signes catalana us inviten al següent esdeveniment:

Títol: L2 Sign Language Acquisition by Hearing Parents of Deaf Children: Attitudes and Experiences a càrrec de Diane Lillo-Martin (University of Connecticut i Haskins Laboratories)

Dia: divendres 18 de maig de 2018

Hora: de 16.00 a 18.00 h

Lloc: Sala de conferències 55.309 - 3a planta edifici 55. Tànger - Campus del Poblenou - UPF

Resum:

Alguns pares oients trien aprendre una llengua de signes natural per interactuar amb els seus fills sords, tot i que sovint els professionals de la medicina i l’educació els desanimen. Què els porta a prendre aquesta decisió? Quina és la seva experiència com aprenents d'una llengua de signes? Com aborden la tasca de portar la llengua de signes a la seva família? Aquesta conferència presentarà els resultats d'algunes entrevistes amb famílies oients per aprendre més sobre les seves actituds i experiències.

La conferència serà en anglès i amb interpretació simultània a l’LSC.

L'activitat és gratuïta però cal inscriure's prèviament.

Activitat organitzada per la Facultat de Traducció i Interpretació i el Centre d’Estudis LSC-UPF Actua de la llengua de signes catalana.

Aquesta activitat ha estat possible gràcies al projecte SIGN-HUB, que ha rebut finançament del programa de recerca i innovació de la Unió Europea Horizon 2020, sota l'acord de subvenció núm. 693349.

Us hi esperem!