Temps complet i temps parcial

Els estudiants que facin el màster a temps complet han de matricular totes les assignatures (60 crèdits). Els estudiants que s'acullin a temps parcial hauran de matricular les assignatures que indica el pla per al primer curs acadèmic (30 crèdits). Al següent curs acadèmic es matricularan els 30 crèdits restants. Consulteu les assignatures del Pla d'estudis a la taula que trobareu a sota i els horaris (els horaris estan pendents d’actualitzar, però són de dilluns a divendres de 16:00 a 20:00).

Avaluació

L'avaluació de totes les assignatures és continuada, no hi han exàmens presencials, excepte la presentació del Treball Fi de Màster que tindrà lloc un dia del mes de juny al campus de Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra

Idioma vehicular

• Mòdul 1 de fonaments: català. Pot fer-se ús de textos en castellà i anglès.
  • Mòduls 2 (especialitat docent) i 3 (pràcticum i TFM): català i castellà.

Pràctiques en centre educatiu

La durada de les pràctiques és d'unes 250 hores repartides entre els tres trimestres del curs acadèmic. Les pràctiques s'han de cursar en centres de Catalunya acreditats pel Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.  L'horari dels centres de pràctiques és majoritàriament de matí. Durant els períodes de pràctiques no hi haurà docència presencial en horari de tarda.

Pla d'estudis

1r curs acadèmic temps parcial

Mòdul

Codi UPF/Codi UOC