El Màster Avançat en Ciències Jurídiques té una clara vocació internacional i global. Els seus continguts s'han adaptat perquè siguin atractius i interessants per a un públic variat i internacional, i té una extensa xarxa de relacions estratègiques amb altres màsters internacionals, tant europeus com nord-americans i llatinoamericans. Fruit d'aquesta xarxa, el màster forma part, per exemple, del conveni CIEL, que agrupa set universitats europees d'alt nivell que ofereixen un certificat conjunt en Dret Comparat Europeu i Internacional. Aquestes universitats són, a més de la UPF, les següents: University College Dublin (Dublin, Irlanda), Maastricht University (Maastricht, Holanda), Universität Mannheim (Mannheim, Alemanya), Universiteit Antwerpen (Anvers, Bèlgica), Université Toulouse 1 Capitole (Tolosa, França) i University of Zagreb (Zagreb, Croàcia).

Un dels atractius principals del màster és que pràcticament totes les assignatures que s'ofereixen són optatives (només hi ha una assignatura obligatòria amb un contingut transversal, a més del treball de fi de màster). Per tant, l'estudiant pot triar i dissenyar lliurement el seu itinerari acadèmic. Tots els alumnes, que són internacionals i provenen de diferents països del món, tenen l'oportunitat d'accedir a les activitats de recerca de primer nivell que organitza el Departament de Dret o qualsevol de les seves àrees de coneixement.

• Estudiants UE: 2.906,4 € (preu pendent d’aprovació)
  • Estudiants no UE: 5.749,8 €

Calendari

De setembre a juliol, Horari Presencial de tarda (entre les 14.00 i les 20.00 hores): 10 hores de classe setmanals