Vés enrere Presentació "Fractus, el ave fénix" i lliurament segell Start-Up UPF

Presentació "Fractus, el ave fénix" i lliurament segell Start-Up UPF

31.10.2023

El proper 8 de novembre, la Càtedra Fractus-UPF i la Unitat d'Innovació - UPF Business Shuttle, organitzen un acte de presentació del llibre "Fractus, l'au fènix", de Rubén Bonet.

Rubén Bonet, cofundador i CEO de Fractus, ens parlarà del seu llibre, on explica la història d'aquesta empresa pionera en l’ecosistema Deep Tech català que va aconseguir fer desaparèixer les antenes dels telèfons mòbils. Coneixerem els detalls del camí recorregut per aquesta spin-off fins arribar a l'èxit.

En acabar la presentació, es lliurarà el segell Start-up UPF a empreses emergents de la comunitat UPF. Aquest segell és un reconeixement a projectes empresarials innovadors creats per estudiants i alumni de la UPF.

🗓 8 de novembre
🕒 De 17 h a 19 h
📍 Sala de Graus Albert Calsamiglia · Campus de la Ciutadella (UPF)

Més informació i inscripcions aquí.

L'acte s'emmarca dins de NODE UPF

Del 7 al 9 de novembre, se celebrarà la tercera edició del NODE UPF, una iniciativa impulsada pel Vicerectorat de Transferència del Coneixement i el Consell Social de la UPF que organitza una setmana de transferència al trimestre, durant la qual es concentren un conjunt d'activitats al voltant de la transferència de coneixement i la relació amb les empreses, institucions i organitzacions del tercer sector.

Aquesta iniciativa pretén posar en valor i donar a conèixer la UPF com a universitat altament compromesa amb l’entorn social i econòmic, que posa el seu potencial de recerca i de talent al servei del desenvolupament i el creixement econòmic del país.

Per a més informació

Notícia publicada per: