Vés enrere Ibañez Miralles De Imperial, Socorro

Departament d'Humanitats
Llengua i Literatura
Becària predoctoral
Investigadora predoctoral al Departament d'Humanitats de la UPF en l'actualitat, va començar la seva marxa acadèmica a la Universitat Autònoma de Madrid, cursant el Grau en Estudis Anglesos. Després d'una estada a la ciutat de Ceuta, el seu interès per la interculturalitat, l'ensenyament i l'adquisició de llengües estrangeres es va acréixer. Això el va portar a estudiar el Màster d'Ensenyament d'Espanyol com a Llengua Estrangera a la Universitat de Salamanca. Ha treballat com a assistent d'espanyol per al Departament d'Estudis Hispànics de Whitman College, a l'estat de Washington, durant el curs 2019-2020. Actualment col·labora en el projecte TRANSLINGUAM-UNI i es troba preparant la seva tesi doctoral.