08.02.2019

Sobre la televisación del juicio sobre el procés. Publicidad contaminada

Artículo de opinión de Albert González, profesor asociado experto en proceso penal del Departamento de Derecho de la UPF.
22.01.2019

Brexit: the winter is coming

Artículo de Christopher Tulloch, profesor del Departamento de Comunicación de la UPF y Director del Máster en Periodismo Político Internacional de la UPF Barcelona School of Management
07.01.2019

Per què és important la creació d'un repositori d'avaluacions de polítiques públiques a Catalunya?

Article d'opinió de Miquel Salvador, degà de la Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la UPF i membre del Consell Rector d'Ivàlua, i Marçal Farré, analista d'Ivàlua.
13.12.2018

Humans modificats genèticament

Article d'opinió de Marc Güell, cap del grup de recerca en Biologia Sintètica Translacional del Departament de Ciències Experimentals i de la Salut de la UPF.
16.07.2018

Superar l’establert

Article d'opinió de Jaume Casals, rector de la UPF, publicat al monogràfic Relació Universitat-Empresa de la Cambra de Comerç de Barcelona
27.06.2018

L’era de l’oci? Oportunitats i temors

Article d'opinió de Xavier Cubeles, professor d’economia de les indústries culturals de la Facultat de Comunicació de la UPF i membre de l’equip de Consultoria Tecnològica de la Fundació Eurecat – Centre Tecnològic de Catalunya.
01.06.2018

El destí de la universitat

Article d'opinió de Jaume Casals, rector de la Universitat Pompeu Fabra
03.05.2018

¿Comprar? No sin antes chequear las redes sociales

Artículo de opinión de Antonio Ladrón de Guevara, profesor agregado del Departamento de Economía y Empresa.
13.03.2018

Intel·ligència artificial: de la ficció a la realitat

Article d'opinió d'Anders Jonsson, professor del Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (DTIC) de la UPF i cap del Grup de Recerca en Intel·ligència Artificial i Aprenentatge Automàtic.
19.02.2018

El deporte base no se escapa de la lacra de los amaños

Artículo de opinión de José Luis Pérez Triviño, profesor de Filosofía del derecho, acreditado como catedrático, del Departamento de Derecho de la UPF; director de la revista Fair Play, y presidente de la Asociación Española de Filosofía del Deporte.