Gener
Setembre
Novembre
Desembre

Vés enrere UPF.Ràdio se suma als actes commemoratius del 25è aniversari de la Universitat

UPF.Ràdio se suma als actes commemoratius del 25è aniversari de la Universitat

Amb una marató radiofònica de sis hores, el proper dijous, 2 de juny, a les 10.00 del matí a la plaça Gutemberg del campus del Poblenou, un programa de ràdio de gran format i llarga durada, i amb la celebració de la VII Assemblea de Ràdios Universitàries el 3 de juny.

01.06.2016

UPF.Ràdio celebra aquest dijous 2 de juny un programa de ràdio de gran format i llarga durada per commemorar els 25 anys de la Universitat Pompeu Fabra. El programa, que pren forma de marató, començarà a les 10.00 hores del matí a la Plaça Gutemberg del Campus del Poblenou i, sense interrupció, acabarà a la tarda, a les 16.00 hores.

El concepte global de canvi ha estat el tema escollit per conduir les sis hores de programa, que comptarà, a més, amb música en directe sense solució de continuïtat que enllaçarà amb els temes que es tractin. Al llarg de la marató es parlarà del futur de la ràdio, dels mitjans de comunicació i les noves formes de comunicar i, també, dels canvis urbans, comercials i de la vida.

La inauguració de la marató radiofònica serà a les 10.15 hores i anirà a càrrec de Jaume Casals, rector de la UPF. A més, comptarà amb la col·laboració de professors de la universitat, professionals del món radiofònic, personal de l’Associació de Ràdios Universitàries (ARU) i representants d’entitats del barri del Poblenou.

Aquesta iniciativa neix de UPF.Ràdio i del seu director, Josep Maria Palau, amb la col·laboració d’estudiants, professors, investigadors, personal d’administració i serveis de la Universitat Pompeu Fabra i està dirigida a tota la comunitat universitària i, en definitiva, a tothom que vulgui sumar-se a aquest acte commemoratiu.

UPF.Ràdio és l'emissora radiofònica oficial de la Universitat Pompeu Fabra. Creada l'any 2007, va ser la primera ràdio universitària de l'Estat Espanyol en emetre en Podcast, forma part de l'Associació de Ràdios Universitàries d'Espanya i aquest any inaugura nova web, coincidint amb la cel·lebració del 25è aniversari de la Universitat.

Assemblea de ràdios universitàries

El 3 de juny, la UPF amb la col·laboració d’UPF.Ràdio, serà la seu de la VII Assemblea de Ràdios Universitàries (ARU), en el marc dels actes que s’estan celebrant en commemoració del 25è aniversari de la Universitat.

L’objectiu de l’Assemblea és projectar els temes universitaris, culturals, científics i tècnics cap a la societat mitjançant la utilització de productes i programes radiofònics, així com promoure la presència de la universitat a la societat i facilitar l’accés a la societat del coneixement. La reunió començarà a les 10.00 hores del divendres a la sala 55.309 de l’Edifici Tànger de la Universitat Pompeu Fabra i conclourà per la tarda, a les 14.00 hores.