Gener
Setembre
Novembre
Desembre

Vés enrere Un llicenciat en Comunicació Audiovisual per la UPF és el director del film que obre el Festival de Sitges

"El cuerpo" és l'òpera prima d'Oriol Paulo, un thriller psicològic que ell mateix ha escrit conjuntament amb la seva companya de promoció Lara Sendim, protagonitzat per actors tant coneguts com José Coronado o Belén Rueda.
03.10.2012

Oriol Paulo, enmig de José Coronado (esquerra) i Hugo Silva (dreta)Oriol Paulo, llicenciat en Comunició Audiovisual per la UPF l'any 1998, és el director del film El cuerpo, un thriller psicològic que aquest vespre inaugurarà la 45ª. edició del Sitges - Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya, que s'allargarà fins al 14 d'octubre.

Conjuntament amb la seva companya de promoció Lara Sendim, Oriol Paulo és també el guionista de la pel·lícula, protagonitzada per actors espanyols de primera línia com són Belén Rueda, José Coronado o Hugo Silva, entre d'altres, i produïda per Rodar y Rodar, Antena 3 Films, Televisió de Catalunya i Canal +.

El cuerpo -l'òpera prima d'Oriol Paulo- és un film carregat de tensió amb ecos de terror, en el qual el cadàver d'una dona desapareix misteriosament de la morgue sense deixar cap rastre. L'inspector Jaime Peña investiga aquest fet estrany amb l'ajut del vidu de la dona, Álex Ulloa. El treball té un pressupost de cinc milions d'euros, i es va rodar durant nou setmanes a Barcelona i al Parc Audiovisual de Terrassa.

Oriol Paulo (Barcelona, 1975), després de cursar Comunicació Audiovisual a la UPF, va fer estudis de cinema a The Los Angeles Film School, un campus cinematogràfic situat a Hollywood (Los Ángeles, EUA). Com a guionista, ha treballat en diverses sèries de televisió, entre elles  El cor de la ciutat o Majoria absoluta, emeses per TV3. En cinema, és co-guionista del film  Los ojos de Julia (2010), director de diversos curtmetratges - El foro, el 2001, o McGuffin, el 1998- i del telefilm Ecos (2006).

Lara Sendim ha estat guionista de diversos treballs emesos per TV3, com ara el telefilm Codi 60 (2011), o les sèries Majoria absoluta, El Cor de la ciutat, Ventdelplà o La Riera, actualment en antena.