Vés enrere La segona edició del Congrés Recerkids acostarà la recerca científica a estudiants de primària

225 estudiants de 5è i 6è de primària exposaran els seus projectes de recerca el proper dijous 31 de maig.

24.05.2018

El proper dijous 31 de maig se celebrarà el segon congrés de recerca científica infantil Recerkids al Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona (PRBB) i al Campus Mar de la Universitat Pompeu Fabra (UPF).

Recerkids és un programa impulsat per la Secretaria d’Universitats i Recerca, amb la col·laboració d’Eduxarxa, dirigit a l’alumnat d’Educació Primària per fomentar vocacions científiques entre les generacions més joves. En aquesta edició hi participen 75 escoles de tot Catalunya i prop de 3.000 nois i noies de 5è i 6è de primària.

Durant aquests mesos, les escoles han dut a terme recerques científiques entorn de la temàtica de la salut i en aquest congrés, més de 200 estudiants exposaran els seus resultats. Els alumnes també gaudiran d'un espectacle científic i de tallers experimentals organitzats pel grup de recerca de la UPF Translational Synthetic Biology, liderat per Marc Güell.

A l’acte d’inauguració hi assistiran el director general de Recerca, Francesc Subirada, el director general del PRBB, Jordi Camí, el director del Departament de Ciències Experimentals i de la Salut de la UPF, David Comas, i el vicerector de Recerca i Doctorat de la UPF, Enric Vallduví.

Podeu trobar més informació del congrés en aquest enllaç.