Vés enrere De la teoria a la pràctica: del “brainstorming” a la posada en escena

De la teoria a la pràctica: del “brainstorming” a la posada en escena

Del 23 al 30 de novembre estudiants del grau en Publicitat i Relacions Públiques, en el marc de l’assignatura de Communication and Events Management, organitzen una sèrie d'esdeveniments a través d'una metodologia docent innovadora.

22.11.2017

Dins del marc de l’assignatura de Communication and Events Managament que imparteixen les professores del Departament de Comunicació Mònika Jiménez Morales i Marta Lopera, els estudiants del grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat organitzen diversos esdeveniments de temàtica diferenciada amb la finalitat d’utilitzar una tècnica hands on que permet acompanyar a l’alumnat en tot el procés de creació d’un esdeveniment. Des del brainstorming fins a la posada en escena.

El 23 de Novembre s’estrena aquesta nova tècnica amb un esdeveniment que col·labora amb UPF Igualtat amb l’objectiu de conscienciar sobre la violència de gènere. A les 12.00 hores a la Plaça Gutenberg del campus del Poblenou se celebrarà una passarel·la de moda feminista amb el títol: Passes per la igualtat. Després d’aquest esdeveniment, se'n farà un altre dedicat a la pobresa energètica que pateixen més de 1.600 milions de persones arreu del món. Amb el títol Prende la Luz, es formarà una bombeta de llum amb les llanternes dels telèfons mòbils dels participants. Serà al pati de l'edifici Jaume I del campus de Ciutadella a partir de les 17.30 hores.

El matí del 24 de novembre a l’auditori del campus del Poblenou de 10.30 a 13.00 hores s’obrirà un taller de Networking per entrepeneurs que permetrà entrar en contacte directe i personal amb emprenedors professionals de tot tipus (emergents i consolidats), així com augmentar i enriquir la pròpia xarxa de contactes, fet que és essencial en el context actual. En la primera part, personalitats com Jordi Alegre (director d'Odder Bright Barcelona) o Gemma Cernuda (seleccionada com una de les TOP 100 dones líders a Espanya), faran una ponència sobre la seva experiència. Posteriorment, es farà un Speed Dating, un espai en el qual es podrà conversar en petit comitè amb tots i cada un dels emprenedors professionals, d'una forma dinàmica, propera i original per intercanviar experiències i contactes.

A la tarda, de 17.00 a 20.00 hores a la Plaça Gutenberg del mateix campus se celebrarà el Win Win Market, un mercat de roba de segona mà i de petits emprenedors que té com a objectiu donar una nova vida a peces de vestir oblidades al fons de l’armari i donar a conèixer joves promeses que han iniciat la seva pròpia marca. Aquesta iniciativa comptarà amb la veu en directe dels artistes Pavvla, Dj Roal i Buffalosongs.

El 28 i 29 de novembre, també al campus del Poblenou, se celebrarà durant tot el dia un esdeveniment dedicat a recaptar diners per a l’ONG Children of Africa, amb la finalitat de construir un tanc d’aigua potable a la Mbandi School de Kenya.

El mateix dia 29 arrencarà amb una sessió de meditació a les 11.00 hores a la Sala Polivalent del campus del Poblenou càrrec d’Assun Martí, que servirà per a eliminar les males vibracions i afrontar la setmana 10, l'última abans de l'inici d'exàmens. Aquest esdeveniment compta amb el suport del SACU i UPF Saludable i Sostenible.

El 30 de novembre arrencarà amb un esdeveniment titulat VIVELAILUSIÓN que col·labora amb Make a Wish-Spain de 10.00 a 14.30 hores a la Plaça Gutenberg. Durant tot el matí, es podrà descobrir com l'ONG ajuda els infants amb malalties greus fent realitat les seves il·lusions. L'esdeveniment comptarà amb la col·laboració de diversos mags. També es donarà a conèixer la campanya #ShareYourEars de Disney, que consisteix en compartir una foto a les xarxes socials i amb cada share es donen 5$ a la fundació.

La cloenda d’aquesta activitat serà a càrrec del grup Evasión que el 3 de desembre, de 17.30 a 20.00 hores, a l’Espai Jove La Fontana presentaran obres amateurs i joves bandes de música tocaran en directe amb l’objectiu de crear una atmosfera agradable i una experiència reveladora.