18.05.2018

Més de 150 estudiants de la Facultat de Dret orienten el seu futur professional a la Setmana de les Professions Jurídiques

Les tres sessions, que van tenir lloc entre el 15 i el 18 de maig, van tenir com a objectiu orientar els estudiants en la pràctica jurídica en el sector públic i privat i informar-los sobre les competències clau que ha de tenir un jurista en qualsevol àmbit.

18.05.2018

La Càtedra Fundació QUAES-Universitat Pompeu Fabra celebra el seu primer aniversari amb una jornada dedicada a la imatge cardíaca

Dirigida per Miguel Ángel González Ballester, el 14 de maig, l'edifici Tànger del campus del Poblenou, va reunir mig centenar de persones, entre facultatius, docents i estudiants. La Jornada va comptar amb Dudley Pennell, cardiòleg i docent de l'Imperial College de Londres, com a convidat especial.

El catedràtic emèrit Josep Gifreu, Premi d’Assaig Irla 2018

Per l’obra El quart poder i la independència. La batalla mediàtica en els “fets d’octubre” del Procés, en què analitza el paper central dels mitjans de comunicació en el procés polític català i identifica en el que l’autor anomena “periodisme de trinxera”.

18.05.2018

UPF Art Track estén la seva difusió internacional formant part de Google Arts & Culture

Avui, 18 de maig, Dia Internacional dels Museus, i conicidint amb el segon aniversari d'UPF Art Track, aquest circuit pel patrimoni artístic de la Universitat s'incorpora al projecte cultural de Google, amb una exposició fixa i una altra de temporal.
17.05.2018

La reproductibilitat de les dades de recerca, un desafiament per a la ciència

Un treball conjunt dels Grups de Recerca en Tecnologies de l'Educació i en Tecnologia Musical, publicat al Journal of Computer Assisted Learning, ha estudiat els processos cognitius subjacents a l'aprenentatge i ha intentat replicar un experiment estàndard a través d'un dispositiu electroencefalogràfic de baix cost i no invasiu.