24.01.2020

Joves musicant la crisi: el rol de la música com a expressió política i social

La revista Young publica l’1 de febrer un número monogràfic sobre joves, música i crisi en el qual participen Mònica Figueras, José Sánchez-García i Carles Feixa, investigadors del Grup de Recerca Consolidat sobre Joventut, Societat i Comunicació (JOVIS.com) del Departament de Comunicació.

23.01.2020

Dissenyen un mètode no invasiu d'estimulació en ratolins que millora la seva memòria

El treball, liderat pel Laboratori de Neurofarmacologia-Neurophar, és fruit d'una col·laboració entre grups del DCEXS i del DTIC.
22.01.2020

Mor David Caminada, doctor per la UPF i professor associat del Departament de Comunicació

Ha mort aquest dimecres, a Barcelona, als 52 anys, després de ser agredit el passat dilluns al centre de la ciutat. Compaginava la seva activitat docent al grau en Periodisme amb la seva feina com a tècnic del Departament de Comunicació Digital a l’Ajuntament de Barcelona.

La comunitat UPF novament triomfa als Gaudí

El 19 de gener es va celebrar la XII edició dels Premis Gaudí. Una edició molt satisfactòria per a alumnis i professors de la UPF amb gairebé una vintena de nominacions i sis premis, entre els quals el premi a la millor pel·lícula per a Els dies que vindran, dirigida per Carlos Marques-Marcet.

22.01.2020

“Bojos per l'Economia! 2020” ajuda els estudiants de batxillerat a entendre el món des d’una perspectiva econòmica

35 alumnes de segon de batxillerat participen entre gener i març en un cicle de deu sessions, en què investigadors del CREI i del Departament d’Economia i Empresa de la UPF els introduiran en la recerca de les principals àrees de la macroeconomia.