Vés enrere Es gradua la promoció del 25è. aniversari de la Universitat

Es gradua la promoció del 25è. aniversari de la Universitat

Prop de 1.900 estudiants de grau, màster i doctorat, acompanyats pels seus familiars i amics, van participar els dies 3 i 4 de juliol en l'acte acadèmic de graduació, que va tenir lloc en diferents sessions al pati de l'edifici Roger de Llúria del campus de la Ciutadella.
05.07.2015

Una graduada en el moment de rebre el seu diplomaProp de 1.900 estudiants de la promoció 2015, la 22a. de la UPF, van celebrar la seva graduació els dies 3 i 4 de juliol, acompanyats pels seus familiars i amics, una cerimònia que es va emmarcar en l'inici dels actes de commemoració del 25è. aniversari de la Universitat Pompeu Fabra.

El pati de l'edifici Roger de Llúria del campus de la Ciutadella va acollir l' acte acadèmic de graduació dels estudiants de grau, màster i doctorat, que van pujar a l'escenari per recollir el diploma commemoratiu, repartits en sis sessions diferents: dues el divendres 3 de juliol (una de grau i una de postgrau, en horari de tarda i nit, respectivament) i quatre més de grau, al llarg de tot el dissabte, 4 de juliol.

Les sis sessions es van poder seguir en directe per la web institucional i via Twitter amb l'etiqueta #graduacioUPF15, van estar presidides per Jaume Casals, rector de la UPF, acompanyat per Núria Basi, presidenta del Consell Social de la Universitat, òrgan que dóna suport a l'acte, i per diferents vicerectors i càrrecs acadèmics, entre els quals degans, directors i responsables dels diversos centres i titulacions.

Panoràmica general del pati de Roger de LlúriaCadascuna de les cinc sessions de grau (3 de juliol, 18.30 h i 4 de juliol, 10.30, 12.30, 18.30 i 21.00 h), que van aplegar un total de 1.550 estudiants, va constar de les parts següents: projecció d'un vídeo commemoratiu de la graduació de la promoció 2015; lliçó de graduació; intervenció del Cor de la UPF, amb l'espiritual negre "Good news"; lliurament dels diplomes als graduats; parlaments de graduats i alumni UPF (no en totes les sessions), parlament de la presidenta del Consell Social; cloenda a càrrec del rector i fi de l'acte, amb la interpretació del Gaudeamus Igitur per part del Cor.

Pel que fa a la sessió de postgrau (3 de juliol, 21.00 h), hi van participar 309 estudiants, corresponents a màsters i doctors de la promoció 2015. L'estructura de l'acte va ser similar a les sessions de grau, incloent el lliurament dels diplomes als guardonats amb el Premi Extraordinari de Doctorat, i sense el vídeo commemoratiu ni els parlaments de graduats, dels alumni UPF ni de la presidenta del Consell Social.

Conducció de les sessions i lliçons de graduació

Les sis sessions van ser conduïdes per professores del Departament de Comunicació i periodistes antigues alumnes de la UPF i seran Mònika Jiménez-Morales (1a. sessió), Txell Bonet (2a. sessió, postgrau), Begoña Grigelmo (3a. i 4a. sessió), Marta Vives (4a. sessió) i Imma Amadeo (5a. sessió).

Pel que fa a les lliçons de graduació van anar a càrrec, per ordre de sessions, de les professores de la UPF Coloma Ballester, del DTIC, sota el títol "Res a témer, només a comprendre i a fer"; Núria Sebastián, directora de l'Escola de de Doctorat ("Les paraules, els homes i els seus cervells"); Chelo Chacartegui, del Departament de Dret ("Lliçons de vida"); M. Àngels Fèlix, també del Departament de Dret ("Ètica i esperança"); Dolors Oller, del Departament d'Humanitats ("Elogi de l'aprenentatge") i Marta Reynal-Querol, investigadora ICREA-UPF ("Per als que volen més que un lloc de treball").

Un cop finalitzada cadascuna de les sessions de l'acte de graduació, els graduats i els seus familiars i amics es van adreçar al pati de l'edifici Jaume I, on Alumni UPF, amb la col·laboració del RACC, els va donar la benvinguda. En aquest espai van poder prendre una copa de cava, acostar-se al  photocall i recollir una edició especial de la revista institucional  UPF.EDU, amb informació i fotos fetes durant l'acte.

Selecció d'imatges de l'acte publicades a Flickr

FOTOS i EDICIÓ ESPECIAL DE LA REVISTA "UPF.EDU" DE CADASCUNA DE LES SESSIONS:

1a. sessió, divendres, 3 de juliol, 18.30 h

2a. sessió (màsters i doctorats) divendres, 3 de juliol, 21.00 h