Vés enrere La UPF signa un conveni amb la Fundació Institut Confuci de Barcelona per a l'organització de seminaris d'estudis xinesos avançats

L'acord de col·laboració també preveu que els estudiants del màster en Estudis Xinesos de la UPF puguin fer pràctiques en aquesta institució i gaudir dels programes de beques de la Fundació per poder cursar i fer activitats de recerca a la Xina.
19.06.2014

ConveniFICBAmb motiu de la inauguració de la nova seu de la Fundació Institut Confuci de Barcelona (FICB), es va signar un conveni de col·laboració entre la UPF i aquesta institució. A l'acte de signatura hi van participar els codirectors de la FICB, Chang Shiru i Àngels Pelegrín, i el vicerector de relacions internacionals de la UPF, Josep Ferrer.

L'objecte del conveni és la col·laboració i preparació d'activitats culturals i docents conjuntes relacionades amb la llengua i la cultura xineses, així com la realització de pràctiques d'alumnes de la UPF a la FICB. Aquestes activitats formaran part de la docència del màster en Estudis Xinesos de la UPF, però també estaran integrades en un programa propi de formació en estudis xinesos avançats de la FICB.

Això permetrà que els alumnes del màster que participin de forma activa en aquests seminaris siguin considerats a tots els efectes alumnes de la FICB. Aquest fet, al seu torn, els donarà dret a accedir als programes de beques de la Fundació, finançats per Hanban (Oficina General de l'Institut Confuci), per a poder cursar estudis i fer activitats de recerca a la Xina.