Vés enrere La promoció 2010 de màsters i doctorats es gradua

La promoció 2010 de màsters i doctorats es gradua

L'1 de juliol va tenir lloc l'acte acadèmic de graduació de màsters i doctorats de la UPF. Flora de Pablo, professora del Centro de Investigaciones Biológicas del CSIC, va impartir la lliçó "Detener la degeneración y regenerar tejidos: retos biomédicos del tercer milenio".
12.07.2010

Josep Joan Moreso lliurant el diploma a una de les graduades. A la seva esquerra, Milagros Pérez Oliva, i a la dreta, Olga ValverdeEnguany, 698 estudiants de màsters oficials i 103 estudiants de doctorat de la UPF (801 en total) han acabat els seus estudis, i una bona part d'aquests graduats, corresponents a la promoció 2010, acompanyats per familiars i amics, van prendre part en la quarta edició de l'acte acadèmic de graduació de màsters i doctorats.

La dimensió internacional d'aquest acte, que va tenir lloc l' 1 de juliol, a partir de les 20.00 hores, a l'auditori del campus de la Ciutadella de la Universitat, va quedar palesa en el fet que més de la meitat dels participants (un 52%), van ser de fora de l'estat espanyol, i pertanyents a 37 països diferents.

La cerimònia es va retransmetre en directe per Internet des de la web de l'acte de graduació.

Josep Joan Moreso
, rector de la UPF, va obrir la cerimònia amb unes paraules de benvinguda, i va donar pas a Flora de Pablo, professora del Centro de Investigaciones Biológicas del CSIC de Madrid, que va impartir la lliçó de graduació "Detener la degeneración y regenerar tejidos: retos biomédicos del tercer milenio".

Flora de Pablo impartint la lliçó de graduacióA continuació, i després d'una intervenció musical a càrrec del tenor Mariano Torcal, professor de la UPF, acompanyat al piano per Akiko Nomoto, els nous màsters oficials i doctors van pujar a l'escenari per recollir el diploma commemoratiu de la seva graduació de mans del rector Josep Joan Moreso, de la vicerectora de Postgrau i Doctorat, Olga Valverde, i de la presidenta de la Comissió de Promoció del Consell Social de la UPF, Milagros Pérez Oliva

Les paraules d'una graduada, en nom i representació de la promoció 2010, i un parlament de cloenda, a càrrec del rector, van ser les darreres intervencions de l'acte, que es va tancar amb la interpretació, per part del Cor de la Universitat, de la cançó tradicional universitària "Gaudeamus igitur".

Dels diferents programes de màsters oficials i doctorats que van estar representats en l'acte de graduació, els graduats que tindran més presència van ser els pertanyents als màsters en Ciències Jurídiques (amb 34 graduats), Recerca Biomèdica (26), Creació Literària (16) i Salut Pública i Recerca en Ciència Política (amb 15 graduats cadascun).