Vés enrere Més de mil graduats pertanyents a la dissetena promoció recullen el seu diploma

Més de mil graduats pertanyents a la dissetena promoció recullen el seu diploma

L'acte, que es va poder seguir en directe a través de la web de la UPF, va tenir lloc l'11 de desembre al pati de l'edifici Roger de Llúria del campus de la Ciutadella, enguany per primera vegada en quatre sessions.
08.12.2010

Graduats durant l'acteEl pati de l'edifici Roger de Llúria del campus de la Ciutadella va acollir l' 11 de desembre l'acte acadèmic de graduació de la promoció 2010 dels estudis de grau, la dissetena des de la creació de la Universitat.

Més de mil graduats pertanyents a divuit titulacions diferents, acompanyats pels seus familiars i amics, van recollir el diploma acreditatiu de l'acabament dels seus estudis.

L'acte, organitzat amb la col·laboració del Consell Social de la UPF, es va celebrar enguany per primera vegada en quatre sessions (11.00, 13.00, 17.00 i 20.00 hores), una més que en les anteriors edicions, atès el gran nombre d'assistents. A través de la pàgina principal de la web de la Universitat, es va poder accedir a la retransmissió en directe de l'acte.

El rector Josep Joan Moreso lliurant el diploma a una graduadaCada sessió va incloure les parts següents: presentació de l'acte; projecció d'un audiovisual; lliçó de graduació; interpretació del Cor de la UPF, amb la peça A round of three country dances in one; lliurament dels premis extraordinaris de fi d'estudis i dels diplomes commemoratius de la graduació.

A continuació, cada sessió prosseguia amb la intervenció d'un antic alumne; parlaments de Núria Basi, presidenta del Consell Social, i Josep Joan Moreso, rector de la UPF, i cloenda, amb la interpretació de la cançó tradicional universitària Gaudeamus Igitur per part del Cor.

Un cop finalitzada cadascuna de les sessions, els assistents van poder degustar una copa de cava al pati de l'edifici Jaume I, oferta per UPF Alimni.

Imatge general del pati de l'edifici Roger de LlúriaLes quatre lliçons de graduació van ser impartides per  Ferran Requejo, María Morrás, Elena Larrauri i Guillem López Casasnovas, docents dels departaments de Ciències Polítiques i Socials, Humanitats, Dret i Economia i Empresa, respectivament.

Pel que fa a la conducció de l'acte, enguany va anar a càrrec de Salvador Alsius i Marta Naberhaus (1a. sessió), Bernat Soler i Begoña Grigelmo (2a. sessió), Daniel Domenjó (3a. sessió) i Carles Pérez (4a. sessió), tots ells periodistes relacionats amb la UPF, ja sigui com a professors o com a antics alumnes.