Vés enrere Primer acte acadèmic de graduació de màsters oficials i doctorats

Primer acte acadèmic de graduació de màsters oficials i doctorats

15.07.2007

L'auditori del campus de la Ciutadella s'omplirà el 19 de juliol a partir de les 19.00 hores per acollir el primer acte acadèmic de graduació de màsters oficials i doctorats de la UPF, en el qual participaran prop de 110 graduats, acompanyats pels seus familiars i amics. D'entre aquests graduats, una setantena han cursat algun dels màsters oficials coordinats per la UPF que s'han engegat aquest curs 2006-2007, i la resta han llegit o dipositat la seva tesi doctoral durant els dos darrers cursos acadèmics.

L'acte s'iniciarà amb la lliçó de graduació "A contracorrent. La vida en tres secrets", a càrrec d ' Enric Bou, catedràtic de Literatura Espanyola i Catalana a la Universitat de Brown (EUA) i exprofessor de la UPF, la UB i la UAB. A continuació, els graduats pujaran a l'escenari per recollir el diploma commemoratiu de la seva graduació; seguidament, tindran lloc els parlaments de Marija Radosevic, en nom i representació de la promoció 2007; Mercè Sala, presidenta del Consell Social de la UPF, i del rector Josep Joan Moreso. L'acte es clausurarà amb la interpretació per part del Cor de la Universitat del tradicional Gaudeamus Igitur, que donarà pas a un aperitiu ofert per L'Associació d'Antics Alumnes de la UPF.

Aquest curs 2006-2007 la UPF ha començat a impartir quinze màsters oficials -sis dels quals interuniversitaris-, adaptats plenament als requeriments de l'Espai Europeu d'Ensenyament Superior (EEES). De cara al curs vinent, se n'oferiran vuit més, quatre de propis i quatre d'interuniversitaris. Pel que fa als programes de doctorat, aquest curs se n'han ofert dotze, el 50% dels quals acreditats amb la menció de qualitat de l'ANECA. El proper curs 2007-2008, els doctorats s'agruparan en 10 nous programes, sota els requisits de l'EEES.