Vés enrere Les inscripcions estan tancades per al Jessup 2025

Les inscripcions estan tancades per al Jessup 2025

Facultat de Dret

TANCADES LES INSCRIPCIONS PER AL JESSUP 2025 EL 14 DE MAIG!

La Universitat Pompeu Fabra cerca estudiants per formar el nou equip que la represent al Phillip C. Jessup International Law Moot Court Competition, la simulació jurídica més prestigiosa del món i en què la UPF porta participant consecutivament durant 5 anys, obtenint en tots ells reeixits resultats al nivell nacional i internacional, coronant-se com a campiona nacional a l'edició de 2022.

Per què hauria de participar? La participació al moot ofereix la possibilitat de desenvolupar les capacitats de recerca i anàlisi jurídica així com la possibilitat de millorar en oratòria i discurs jurídic.

A més de l'aprenentatge i l'experiència, participar en aquesta activitat convalida el TFG o el TFM (Treball de fi de màster, només en el cas del màster universitari en advocacia de la UPF-BSM) i resulta una gran oportunitat per afegir un factor diferencial al CV, resultant un gran atractiu per als grans despatxos d'advocats, nacionals i internacionals.

La competició es realitza íntegrament en anglès i aquest any es preveu que se celebri de manera PRESENCIAL a Barcelona. L'entrenadora de l'equip és Melissa Bell Romero.
Poden participar estudiants de dret de 2n, 3r, 4rt, 5è o 6è curs (Doble Grau) i Màster.
Aquest any la competició tractarà sobre:
1.  els drets i obligacions d'altres membres de la comunitat internacional quan dues persones afirmen que són el president legítim d'un estat;
2. invocació d'immunitat per a funcionaris governamentals acusats de greus violacions de drets humans;
3. les conseqüències legals del retrocés de les costes per a les zones marítimes dels estats costaners; i
4. la interpretació de la clàusula compromisoria en un tractat que en crea una organització regional.

Per inscriure's els estudiants han d'enviar un correu a [email protected] fins al DIMARTS 14 de MAIG adjuntant el CV actualitzat, en anglès; una carta de motivació, en anglès; el expedient acadèmic; i acreditació del nivell B2 d'anglès o superior, en cas de disposar-ne,
tot i que no és un criteri eliminatori. Al següent link trobareu la informació de la competició: https://www.ilsa.org/jessup-2025/

En cas de ser seleccionat, es realitzaran entrevistes personals amb els alumnes entre el 20 i el 22 de MAIG.

Més informació: Web de Dret

Seguiu-nos!