Vés enrere Oberta la convocatòria per al I Premio Internacional a la investigación en ciencias penales Dr. José Luis Díez Ripollés

Aquest premi, el termini del qual acaba l'1 de desembre del 2022, té per objectiu estimular la tasca investigadora en aquelles disciplines en què el professor Díez Ripollés ha basat la seva carrera acadèmica.

07.09.2022

Aquest premi convocat per la Universitad de Màlaga persegueix premiar els millors treballs de recerca vinculats a les ciències penals: la política criminal, el dret penal i la criminologia. Podran presentar-se investigadors adscrits a qualsevol universitat, espanyola o estrangera, pública o privada, que siguin menors de 40 anys en finalitzar el termini de la sol·licitud i tinguin el títol de doctor en dret.

Podeu trobar més informació sobre la convocatòria al següent enllaç: https://www.uma.es/departamento-de-derecho-publico/info/134689/i-premio-internacional-la-investigacion-en-ciencias-penales-dr-jose-luis-diez-ripolles/