Vés enrere Col·loqui entorn a la pel·lícula "Mis hermanos sueñan despiertos" (2019) amb els estudiants del Màster en Criminologia i Execució Penal

12.02.2024

El passat dilluns 5 de febrer es va realizat una projecció de la pel·lícula "Mis hermanos sueñan despiertos" dirigida per Claudia Huaiquimilla (2019). La pel·lícula ofereix una mirada realista i reflexiva sobre el sistema penitenciari juvenil a Xile, basant-se en fets reals. Després de la pel·lícula es va realitzar un col·loqui on els i les estudiants del Màster en Criminologia i Execució Penal van compartir experiències sobre els sistemes penitenciaris juvenils als seus respectius països.