Vés enrere Premis Gaudí

Premis Gaudí

Millor pel·lícula

2022. Sis dies corrents, de Neus Ballús. Procedent del Màster en Documental de Creació.

Millor direcció

Millor direcció novella

Millor guió

Millor muntatge

Millor fotografia

2020. O que arde, de Óliver Laxe i coescrita per Laxe i el professor de la UPF Santiago Filloll. Procedent del Màster en Documental de Creació.

Millor pel·lícula europea

Millor pel·lícula en llengua no catalana

2010. Los condenados, de Isaki Lacuesta. Procedent del Màster en Documental de Creació.

Premi del públic

2021. Les dues nits d’ahir, de Gerard Vidal i Pau Cruanyes. Treball de fi de grau en Comunicació Audiovisual.

Millor protagonista masculí

Millor protagonista femenina

Millor actor secundari

2022. Sis dies corrents, de Neus Ballús. Procedent del Màster en Documental de Creació.