Vés enrere Alonso Berbel, Victor

VICTOR ALONSO BERBEL
Departament de Comunicació
Professor associat

Barcelona, 1993. Guionista i director, graduat en Comunicació Audiovisual per la Universitat Pompeu Fabra i Màster en Direcció de la University of Southern California, becat per la Fundació ”la Caixa”. És membre de l'Acadèmia del Cinema Europeu.

Va dirigir 'Clase valiente' (2016), llargmetratge estrenat a DocsBarcelona i nominat al Gaudí a Millor Documental, i el seu darrer curtmetratge de ciència ficció 'Perfectly Natural' (2018) va ser premiat pel Directors Guild of America.

Recentment ha desenvolupat sèries de ficció com a guionista per a Atresmedia Studios, Mediapro (coescrites amb Jan Matheu) i Zeta Studios. Després de passar pel programa de Residències de l'Acadèmia de les Arts i les Ciències Cinematogràfiques d'Espanya, ‘Moderación’ serà el seu primer llargmetratge de ficció com a director, de la mà de les productores Belén Atienza i Sandra Hermida.