Vés enrere Pràctiques cap a l'excel·lència dels Treballs Fi de Grau.

Pràctiques cap a l'excel·lència dels Treballs Fi de Grau

L’objectiu d’aquesta proposta es pot resumir en la elaboració d'un catàleg de pràctiques d’excel·lència relacionades amb els Treballs Fi de Grau (TFG) basat en una recopilació i contrast de formulacions i propostes de diverses universitats espanyoles; posada en pràctica a mode d’experimentació en l’àmbit de la enginyeria. Així mateix es durà a terme una anàlisis de la seva projecció i transferibilitat a d’altres contexts.

Publicacions relacionades

Hernández-Leo, D., Moreno Oliver, V., Camps, I., Clarisó, R., Martínez-Monés, A., Marco-Galindo, MªJ., Melero, J. (2013). Implementación de Buenas prácticas en los Trabajos Fin de Grado. Revista de Docencia Universitaria. REDU. Vol. 11, Número especial dedicado a Engineering Education, pp 269-278. Recuperado el 04 de noviembre de 2013 en https://doi.org/10.4995/redu.2013.5556

Moreno Oliver, V., Carpintero, G. y Hernández-Leo, D., (2013) Dos casos del uso de rúbricas para la evaluación de Trabajos Fin de Grado. III Jornadas de Innovación Educativa en Ingeniería Telemàtica, Granada, 2013. El treball es pot consultar a l'e-Repositori de la UPF fent clic aquí.

Hernández-Leo, D. y Moreno Oliver, V., (2013) Herramienta Web para el Seguimiento y Evaluación de los Trabajos Fin de Grado. III Jornadas de Innovación Educativa en Ingeniería Telemàtica, Granada, 2013. El treball complert es pot consultar a l'e-Repositori de la UPF fent clic aquí

Moreno, V., Hernández-Leo, D., Camps, I., Melero, J., (2012) Uso de rúbricas para  el  seguimiento  y  evaluación  de  los  trabajos  de  fin  de  grado. II Congreso Internacional sobre evaluación por competencias mediante eRúbricas. 24, 25 y  26 de Octubre de 2012. Málaga. Disponible a l'e-Repositòri de l'UPF fent clic aquí.

Escudero, D., Hernández-Leo, D., (2012) Aplicación de buenas prácticas para la mejora de la calidad de los trabajos de fin de grado en Ingeniería en Diseño Industrial, Simposio Internacional sobre Innovación y Calidad en la Formación de Ingenieros, Valladolid, 26-28 de abril de 2012. Disponible a l'e-Repositòri de l'UPF fent clic aquí.

Hernández-Leo, D., Moreno, V., Camps, I., (2012) Guia Docent pel seguiment i avaluació dels Treballs Fi de Grau. Unitat de Suport a la Qualitat i a la Innovació Docent, Escola Superior Politècnica, Universitat Pompeu Fabra, Barcelona. Disponible a l'e-Repositòri de l'UPF fent clic aquí

Memòria del projecte en Web del Ministeri d'Educació

Tipus de Projecte: Programa d’Estudis i Anàlisi, Ajuda destinada al finançament de projectes per a la millora de la qualitat de l’ensenyament superior i de l’activitat del professorat universitari l’any 2011. MICINN. Govern d’Espanya.

Investigadors principals

Davinia Hernández-Leo