Back V Sport and Global Governance. Sport and violence (9-10.05.19)

V Sport and Global Governance. Sport and violence (9-10.05.19)

Campus de la Ciutadella (Universitat Pompeu Fabra)
08.05.2019

Presentem la V edició de l'Sport and Global Governance Conference que amb gran èxit de participació hem estat realitzant els darrers quatre anys. Es tracta d'un congrés obert a tothom, estudiants, professors i professionals que estiguin interessants en analitzar des de una vesant crítica els problemes ètics, filosòfics, jurídics i/o morals del món de l'esport.

El Congrés consistirà en dues jornades en les quals hi haurà 3 ponències convidades (keynotes) de professores i professionals reconeguts en la matèria sobre el tema del Congrés. Per altra banda hi haurà diversos panells on les i els ponents escollits podran presentar el seu treball i discutir amb les persones que hi assisteixin.

El tema principal d'enguany és Sport and Violence. Animem a tothom a participar-hi i a presentar les seves comunicacions. #SGGCVSportandViolence

Calendari de l'activitat

Call for papers: 6 de febrer Data límit per enviar comunicacions: 5 de maig Període de revisió i selecció: 1-15 d'abril Comunicació a les i els comunicants escollits: 16 d'abril

Continguts relacionats