Vés enrere Seminari: Collages en movimiento: apropiaciones y superposiciones simbólicas en Harry Smith y Kenneth Anger

4 de juny del 2014. Felipe Cussen, exalumne de doctorat del Departament d'Humanitats de la Universitat Pompeu Fabra i actual investigador de l'Institut d'Estudis Avançats de la Universitat de Santiago de Xile (IDEA-USACH), impartirà aquest seminari en el marc de l'assignatura Qüestions d'Hermenèutica (prof. Victoria Cirlot) del Màster en Estudis Comparatius de Literatura, Art i Pensament.
02.06.2014

"Collages en movimiento: apropiaciones y superposiciones simbólicas en Harry Smith y Kenneth Anger"

A càrrec de:

Felipe Cussen

IDEA-USACH, Santiago De Chile

Presenta:

Victòria Cirlot

Universitat Pompeu Fabra

DIA:         Dimecres 4 de juny del 2014

HORA:    19.00 hores

LLOC Aula 20.287

(edifici Jaume I)