Vés enrere "Literatura comparada, estudis culturals i crítica de la cultura: literatura i comunitats, una visió des del gènere"

En el ciclo "Relevancia de la Literatura Comparada" del Grupo de Investigación en Literatura Comparada.
Lunes 4/06, 12.00 horas, sala 20.283.
30.05.2012

SegarraEl Grup de Recerca en Literatura Comparada de l'Institut Universitari de Cultura us convida al cicle "Rellevància de la Literatura Comparada", amb el seminari "Literatura Comparada, estudis culturals i crítica de la cultura: literatura i comunitats, una visió des del gènere"
A càrrec de Marta Segarra, catedràtica de Filologia Francesa, directora del Centre Dona i Literatura i de la Càtedra UNESCO Dones, Desenvolupament i Cultures de la UB.

HORA: 12.00
DIA: Dilluns 4 de juny del 2012
LLOC: Sala 20.283 (edifici Jaume I)
         Campus de la Ciutadella