Vés enrere "La fotografía defectuosa - limitaciones técnicas y retos creativos"

"La fotografía defectuosa - limitaciones técnicas y retos creativos"

Sesión a cargo del fotógrafo Pep Parer, en el marco de la asignatura "Arte y Expresión" del MECLAP
24.05.2012

El màster en Estudis Comparatius de Literatura, Art i Pensament, us convida a la sessió, dins el marc de l'assignatura "Art i Expressió" a la sessió:

"La fotografia defectuosa - limitaciones técnicas y retos creativos", a càrrer de Pep Parer, fotògraf.

Reflexions de com les limitacions de la tècnica fotogràfica han influït en les propostes estètiques i creatives al llarg de la història de la fotografia i de com del defecte el fotògraf inquiet n'ha fet virtut.

Dimarts 29 de maig del 2012
16.00 hores
Sala de graus A. Calsamiglia (40.035 - edifici Roger de Llúria)
Campus de la Ciutadella