Vés enrere "Fondos fotográficos privados: pautas para su estudio"

"Fondos fotográficos privados: pautas para su estudio"

Sesión dentro de la asignatura "Arte y Expresión" del máster en Estudios Comparados de Literatura, Arte y Pensamiento.
Martes 5/06, 17.30 horas, aula 13.006
30.05.2012

MurielEl màster en Estudis Comparatius de Literatura, Art i Pensament us convida a la sessió "Fondos fotográficos privados: pautas para us estudio", a càrrec de Susanna Muriel Ortiz, arxivera especialitzada en col.leccions fotogràfiques.

Els arxius privats constituteixen una font documental excepcional per reconstruir la memòria col.lectiva i, al mateix temps, ofereixen grans possibilitats per a la recerca. L'objectiu d'aquesta sessió és proporcionar uns conceptes i uns instruments bàsics d'arxivística per establir unes pautes en la classificació, ordenació i descripció de les col.leccions fotogràfiques. Finalment es mostraran algunes de les bases de dades que actualment descriuen els fons fotogràfics.

Dimarts 5 de juny del 2012
17.30 hores
Aula 13.006 (edifici Ramon Turró)
Campus de la Ciutadella