Vés enrere "Ética y estética de los jardines botánicos y la cuestión del estatus ético de las plantas"

Sesión en el marco de la asignatura "Arte y Naturaleza" del MECLAP, por Thomas Heyd. Lunes 18 de junio de 2012, 18.00 horas, Jardín Botánico de Barcelona.
13.06.2012

El MÀSTER EN ESTUDIS COMPARATIUS DE LITERATURA, ART I PENSAMENT, en el marc de l'assignatura ART I NATURA, us convida a la sessió:

Heyd"ÉTICA Y ESTÉTICA DE LOS JARDINES BOTÁNICOS Y LA CUESTIÓN DEL ESTATUS ÉTICO DE LAS PLANTAS" , a càrrec de THOMAS HEYD, professor del Departament de Filosofia de la Universitat de Victòria (Columbia Britànica, Canadà)

Dilluns 18 de juny del 2012
18.00 hores
Jardí Botànic de Barcelona
C/ Dr. Font i Quer, 2
Parc de Montjuïc
08038 Barcelona

Amb el suport de: Pla de Mesures de Foment per als màsters universitaris de la UPF (màster en Estudis Comparatius de Literatura, Art i Pensament)