Back

International Seminars of Financial and Tax Law: "Financiación y sostenibilidad del servicio público de suministro de agua" (06-07.07.21)

29.06.2021

Tuesday, July 6, 2021

PANEL 1: "Marco jurídico-financiero del servicio público de agua en España y en el Derecho comparado"

Delibered by:

Antonia Agulló Agüero (Full Professor of Financial and Tax Law at UPF)

Ana Belén Macho (Professor of Financial and Tax Law at UPF)

Antonio Embid Irujo (Full Professor of Administrative Law at Universidad

de Zaragoza)

Ismael Jiménez Compaired (Full Professor of Financial and Tax Law

at Universidad de Zaragoza)

Carlo Iannello (Professor of Public Law at Università degli Studi della Campania "Luigi Vanvitelli")

Marcela Andino (Professor at Universidad de Mendoza - Universidad Nacional de Cuyo, Argentina)

Julia Ortega (Professor of Administrative Law at Universidad Autónoma de Madrid and Subdirector of  "Estudios e Investigación del Centro de Estudios Políticos y Constitucionales")

Wednesday, July 7 , 2021

PANEL 2: "Quiénes pagan y qué se paga por el servicio público de agua"

Delibered by:

Ester Marco Peñas (Professor Doctor at Universidad Autónoma de Madrid)

César Martínez (Profesor Contratado Doctor de la Universidad Autónoma de Madrid)

Ignasi Puig Ventosa (Doctor in "Ciencias Ambientales",Project Coordinator at Fundación ENT)

Aimée Figueroa Neri (Researcher at Centro Universitario de Ciencias Económico-Administrativas, Universidad de Guadalajara, México)

Program (we'll update it very soon)

Registration form

04:00 - 06:00 p.m more or less

Online (link) and at "Sala de Graus Albert Calsamiglia" (40.035. Roger de Llúria building. Ciutadella Campus)

Follow us on twitter

Multimèdia