Back Grimse-Ecerm seminar. Itzea Goikolea Amiano "Cartography of Spanish Colonial Rule in Northern Morocco" held at UPF

Última sessió del Seminari Grimse-Ecerm. Itzea Goikolea Amiano (Institució Milà i Fontanals CSIC) "Cartography of Spanish Colonial Rule in Northern Morocco" held at UPF.

Presentarà la sessió el Prof. Dr. Pablo Hernández Sau.

Sessió exclusivament presencial a la Universitat Pompeu Fabra, Edifici Jaume I del Campus Ciutadella, el dia 14 de juny de 2023 a l'aula 20.283. [14,00h].

14.06.2023

Presentarà la sessió el Prof. Dr. Pablo Hernández Sau.

SDG - Sustainable Development Goals: