Vés enrere [Nota CCOO]: Ajornada l’aprovació de la pròrroga del pla Serra Hunter. Seguim!

[Nota CCOO]: Ajornada l’aprovació de la pròrroga del pla Serra Hunter. Seguim!

23.10.2016

Companyes i companys,

La campanya per demanar que no es prorrogui fins al 2030 el pla Serra Hunter va obtenint els primers resultats.  Les prop de 900 signatures recollides a dia d’avui, la bona acollida per part de la majoria de grups parlamentaris i les diferencies a dins de Junts pel Sí, el suport de tots els candidats a Rector de la Universitat de Barcelona (la més gran del país), i l’anunci d’un imminent manifest de tots els Rectors on és fa una valoració crítica d’aquest pla, han provocat la retirada de la votació prevista per avui 19 d’octubre i ara ajornada sine die.

Al mateix temps la Secretaria d’Universitats i Recerca es dedica a escampar rumors amenaçant de que si no es prorroga el Serra Hunter les universitats perdran el finançament que porta associat.  Els diners públics que necessitem les universitats per garantir un mínim manteniment de la plantilla docent i investigadora no poden estar subjectes a cap xantatge del poder polític i els pressupostos del 2017 han de reflectir un increment substancial, no cap nova retallada.

Per fer-ho possible cal mostrar la nostra força i la nostra determinació. Us demanem que, si encara no ho heu fet, signeu el manifest i animeu a les vostres companys i companys a que el signin [ https://goo.gl/forms/h0s6Tb66b8ovBbj02].

Igualment us recomanem que llegiu els arguments que, des de la seva experiència personal com PDI, editor científic, cap de departament i sotsdirector d’escola i membre del CIC i del Consell de Govern d’AQU, ha escrit el company Pep Simó: No estic en contra del Serra Húnter, però he signat en contra de la pròrroga fins el 2030[http://www.pepsimo.eu/2016/10/no-estic-en-contra-del-serra-hunter.html]

Cordialment,

CCOO -Universitats