Vés enrere Comunicat del Comitè d'Empresa del PDI-L de la UPF sobre l'acomiadament d'un professor precari del Departament de Dret

25.04.2018

El Comitè d’Empresa vol expressar el seu ferm rebuig a la decisió del Departament de Dret i de l’equip de Govern de la Universitat d’acomiadar un professor lector interí del Departament de Dret, i demana la seva readmissió immediata.

El Comitè d'Empresa troba especialment lamentable que s'hagi extingit la relació laboral del nostre company sense ni tan sols haver acabat el curs acadèmic i sense cap indemnització tenint present que es tracta d'una persona que ha estat al servei de la Universitat Pompeu Fabra durant deu anys i que sempre ha complert amb les seves obligacions acadèmiques. És inadmissible que la Universitat tracti amb aquest menyspreu persones que han dedicat tant de temps i tants esforços a la institució.

El Comitè d’empresa exigeix a l’equip de Govern de la Universitat que deixi sense efecte la seva decisió extintiva i faci servir les figures contractuals al seu abast, amb el contracte postdoctoral com a última solució abans de l’acomiadament, com s’hi va comprometre. A més, emplaça, per segona vegada, a l’equip de Govern a negociar una política de professorat transparent, justa, que compleixi amb les normes laborals i no menystingui la dignitat de moltes persones del nostre col·lectiu.

Barcelona, 20 d’abril de 2018