Vés enrere CIDUI 2023: L’espai d’Innovació i Qualitat Docent de l’Escola d’Enginyeria i Departament TIC de la UPF presenta l’anàlisi comparatiu de bones practiques en l’organització, seguiment i avaluació del TFG

13.07.2023

El passat 6 de juliol a pedagoga de l'Espai d'Innovació Docent de l'Escola d'Enginyeria i Departament TIC va participar al Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI) celebrat a la Universitat de Lleida presentant el treball “Anàlisi comparativa de bones pràctiques a l'organització, seguiment i avaluació del Treball Fi de Grau: Mirada nacional i internacional en l'àmbit de l'Enginyeria” sent Amaia Rodríguez Rementería, Aitana González Cárdenas i Patricia Santos Rodríguez, Directora de l'Espai d'Innovació, co-autores del treball.

Consulteu el treball i les actes aquí: https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/issue/view/31562