Què es fa amb la teva col·laboració?

La Universitat Pompeu Fabra disposa de beques i ajuts per a estudiants UPF que volen assegurar l’accés per a tots els homes i les dones a una formació tècnica, professional i superior de qualitat, incloent-hi l’ensenyament universitari, en condicions d'igualtat.

Amb la teva aportació a UPF Solidària, col·laboraràs en aquesta convocatòria que es fa des del 2007. Des d'aleshores, UPF Solidària ha col·laborat en gairebé 120 projectes.

Com col·laborar econòmicament en els projectes solidaris?

• Si ets estudiant UPF, pots col·laborar-hi en el moment de formalitzar la teva matrícula anual.

• Si ets personal d'administració i serveis (PAS) o personal docent i investigador (PDI) de la UPF pots col·laborar-hi mensualment mitjançant un descompte en la teva nòmina. Tan sols has d'imprimir i d'emplenar la butlleta de col·laboració i fer-la arribar a: UPF Solidària - Àmbit de Responsabilitat Social - UCPI. Gabinet del Rectorat. Edifici Mercè