Què es fa amb la teva col·laboració?

La Universitat Pompeu Fabra disposa de beques i ajuts per a estudiants UPF que cerquen assegurar l’accés en condicions d’igualtat per a tots els homes i les dones a una formació tècnica, professional i superior de qualitat, incloent-hi l’ensenyament universitari.

Amb la teva aportació a UPF Solidària, col·laboraràs en aquesta convocatòria que es fa des del 2007. UPF Solidària ha col·laborat amb gairebé un centenar de projectes

Com col·laborar?

• Si ets estudiant UPF pots col·laborar en el moment de formalitzar la teva matrícula anual o mitjançant una aportació econòmica puntual.

• Si ets Personal d'Administració i Serveis o professorat de la UPF: pots realitzar una aportació econòmica puntual o imprimir i emplenar la butlleta de col·laboració i fer-la arribar a:
    UPF Solidària - Àmbit de Responsabilitat Social - UCPI.
    Gabinet del Rectorat. Edifici Mercè