mapa de projectes amb col·laboració d'UPF SolidàriaQuè es fa amb la teva col·laboració?

La Universitat Pompeu Fabra disposa de beques i ajuts per a estudiants UPF que volen assegurar l’accés per a tots els homes i dones a una formació tècnica, professional i superior de qualitat, incloent-hi l’ensenyament universitari, en condicions d'igualtat.

Nou ajut econòmic per donar suport als estudiants de la UPF víctimes de conflictes internacionals, per tal de propiciar una situació de normalitat vital i evitar que abandonin els seus estudis universitaris.

Amb la teva aportació a UPF Solidària, col·laboraràs en aquesta convocatòria que es fa des del 2007. Des d'aleshores, UPF Solidària ha col·laborat en més de 170 projectes (veure imatge)

Vídeo: Tu fas el que SOM, SOM UPF Solidària!

Com col·laborar econòmicament en els projectes solidaris?

• Si ets estudiant UPF, pots col·laborar-hi en el moment de realitzar el pagament de la teva matrícula, seleccionant la opció "col·laborar amb UPF Solidària".

• Si ets personal d'administració i serveis (PAS) o personal docent i investigador (PDI) de la UPF pots col·laborar-hi mensualment mitjançant un descompte en la teva nòmina. Tan sols has d'emplenar la butlleta de col·laboració, signar-la electrònicament i enviar-la per correu electrònic a l'adreça [email protected].

A més: qualsevol persona de la UPF o externa pot fer una aportació econòmica puntual o periòdica mitjançant UPFund

*Per a consultes sobre com col·laborar contacta amb [email protected]