Vés enrere Seminari de Doctorands de l'IUHJVV - Un nuevo espacio para lo íntimo. Sexualidad, relaciones de género y cultura popular, a càrrec de Cristina de Pedro Álvarez (4 de maig de 2023)

01.05.2023

Benvolgudes, benvolguts,

Ens plau informar-vos que el dia 4 de maig de 2023 tindrà lloc el Seminari dels Doctorands de l’IUHJVV:

“Un nuevo espacio para lo íntimo. Sexualidad, relaciones de género y cultura popular en las ciudades contemporáneas”

Aquest seminari anirà a càrrec de la Dra. Cristina de Pedro Álvarez  (investigadora de la UCM) i es troba coordinat i organitzat pels investigadors Javier Gómez Mesas i Alfonso Bermúdez Mombiela de la Universitat Pompeu Fabra.

El seminari tindrà lloc a l’aula 40.213 de l’Edifici Mercè Rodoreda de la Universitat Pompeu Fabra.