Vés enrere Seminari de Doctorands de l'IUHJVV - Mujeres y economía en la Monarquía hispánica durante la primera mitad del seiscientos, a càrrec de Cristina Hernández (27 d'abril de 2023)

20.04.2023

Ens plau convidar-vos al Seminari de doctorands de l’IUHJVV:

“Tendrá mejor suceso que cualquiera que en semejantes cosas tiene tropiezo”. Mujeres y Economía en la Monarquía hispánica durante la primera mitad del seiscientos, a càrrec de la Dra. Cristina Hernández Casado, investigadora de la Universitat Complutense de Madrid.

Aquest seminari es troba coordinat per l’investigador Javier Gómez Mesas de la Universitat Pompeu Fabra.

La sessió tindrà lloc el dia 27 d’abril de 2023 a l’aula 40.213 de l’Edifici Mercè Rodoreda. De les 16:30 a les 18:30.

Esperem que la sessió sigui del vostre interès.