Vés enrere Càtedra Josep Fontana: "Mujeres en las migraciones ibéricas de la Edad Moderna: un viaje incierto", a càrrec d'Ofelia Rey (18 d'octubre de 2023)

14.10.2023

Benvolguts, benvolgudes,

Ens plau convidar-vos a la conferència "Mujeres en las migraciones ibéricas de la Edad Moderna: un viaje incierto" a càrrec d’Ofelia Rey, Catedràtica d'Història Moderna de la Universidade de Santiago de Compostela.

La conferència forma part de les activitats promogudes per la Càtedra Josep Fontana i ha sigut organitzada per l'Institut d'Història Jaume Vicens i Vives (IUHJVV) de la Universitat Pompeu Fabra amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona.

La conferència tindrà lloc el 18 d'octubre del 2023 a les 12 del migdia a l’Auditori Mercè Rodoreda de la Universitat Pompeu Fabra (Campus de la Ciutadella).

Esperem que sigui del vostre interès.