Vés enrere S'ha celebrat l'Acte de Graduació dels Màsters en Criminologia i Execució Penal, Avançat en Ciències Jurídiques i European and Global Law

06.07.2022

Divendres 1 de juliol a les 18.00 h. se celebrà a l'Auditori (Campus de Ciutadella) l'Acte de Graduació dels Màsters en Ciminologia i Execució Penal, Avançat en Ciències Jurídiques i European and Global Law de la promoció 2022, que són màsters universitaris de la Facultat de Dret. L’acte de graduació va ser una cerimònia solemne amb la lliçó de Graduació lliurada pel prof. Roger Michael O'Keefe de Dret Internacional del Departament de Dret de la Universitat de Bocconi. També van rebre la intervenció del nou director de la Unitat de Coordinació Acadèmica (UCA) de Dret, el prof. Angel Rodrigo. Volem felicitar a tots els estudiants, esperant que la formació rebuda els serveixi per a un òptim desenvolupament professional i personal.