Vés enrere Alumnes de l'assignatura "Conductes addictives i delinqüència" del Grau en Criminologia participen al concurs de vídeos: "Adicciones: Tu Punto de Mira"

Concurs organitzat per l'Associació PDS (Promoció i Desenvolupament Social) en el marc del Programa "El Teu Punt" de prevenció de riscos derivats del consum de drogues i altres conductes addictives entre estudiants universitaris, finançat per la Delegació de Govern per al Pla Nacional sobre drogues
27.03.2020

Els alumnes de l'assignatura "Conductes addictives i delinqüència" del 3r curs del Grau en Criminologia i Polítiques Públiques de Prevenció han presentat aquests magnífics vídeos al 9e. Concurs universitari de clipmetratges de prevenció de riscos derivats del consum de drogues i altres conductes addictives: "Adicciones: Tu punto de mira".

Els vídeos que concursen són els següents:

Les estudiants Sara Yunshu Mariné Vallverdú, Maria Molino Rodríguez, Laura Moyano Extremera i Laura Nogueira Delgado presenten:

El límite no lo pones tú

La estudiant Maria Blanco Sanjurjo presenta:

Me miras y no me ves

Els estudiants Gurleen Kaur i Adrian Agenjo presenten:

No prejuzgues, no estigmatices

Les estudiants Marta Fajula, Marta Nasarre y Laura Cano presenten:

No te la juegues

Molta sort als/les participants!