Vés enrere Un estudiant del programa de doctorat en Dret seleccionat en la convocatòria de l'"Scholars Europaeum Programme"

10.03.2020

L'estudiant del programa de doctorat en dret, Cerni Escale, ha estat seleccionat en la convocatòria de l'"Scholars Europaeum Programme". L'Europaeum és un programa formatiu de dos anys, multidisciplinari i multiuniversitari, centrat en la política europea contemporània. Està dissenyat per a aquells estudiants excepcionals que tenen la capacitat i el desig de donar forma a una Europa de futur millor. Es van convocar 30 places i els estudiants de la UPF seleccionats són dels programes de doctorat en Dret, Ciències Polítiques i Socials i Economia, Finances i Empresa.

La recerca de Cerni versa sobre com es pot millorar la legislació mitjançant la tecnologia i el coneixement col·lectiu. Vol entendre com es poden transformar les lleis per adaptar-se millor als formats digitals i com es poden millorar els instruments que els legisladors fan servir per obtenir informació de més qualitat quan es facin normes.