Vés enrere Del 3 al 13 de setembe, obrim el termini d'inscripció al Jessup International Law Moot Court Competition!

02.09.2019

Com ja s'ha fet en els darrers anys, la Facultat de Dret de la UPF vol formar equip per participar en una de les competicions de simulació judicial més antiga i prestigiosa. Si ets estudiant de 3r o 4t de Grau, Màster o Doctorat i vols participar-hi no dubtis a inscriure't!.

Abans has de saber que:
La Facultat es farà càrrec de les despeses de participació en la competició (registre, viatge i allotjament) dels cinc membres de l'equip finalment seleccionats. A més, se’ls convalidarà la seva participació pel TFG (Treball fi de grau) o TFM (Treball fi de màster). En la seva certificació acadèmica hi figurarà: el tema/títol de la competició, especificació que ha estat alumne seleccionat pel Moot Jessup i la qualificació que li atorgui el tutor del Moot.

Et pots inscriure enviant un correu a [email protected] que inclogui tota la documentació necessària (CV actualitzat, en anglès; carta de motivació, en anglès; i acreditació del nivell B2 d'anglès)

Per a més informació, pots consultar les pàgines webs següents:

Philip C. Jessup International Law Moot Court Competition

Jessup Moot Court UPF